Пошуковий запит: (<.>A=Тадеєв П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Тадеєв П. О. Моделювання векторів полів на основі методу зовнішніх форм [Електронний ресурс] / П. О. Тадеєв, О.А. Кравчук // Прикладна геометрія та інженерна графіка. - 2013. - Вип. 91. - С. 458-463. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prgeoig_2013_91_80
|
2. |
Тадеєв П. Становлення і розвиток законодавства США у галузі навчання обдарованих школярів (50–60-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / П. Тадеєв // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 3. - С. 297-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_3_42
|
3. |
Тадеєв П. О. Вітчизняні та зарубіжні концепції обдарованості: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / П. О. Тадеєв, Л. Р. Борисюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_6
|
4. |
Тадеєв П. О. Педагогічні погляди та практична діяльність американської дослідниці Лети Голінгворт у галузі освіти обдарованих школярів [Електронний ресурс] / П. О. Тадеєв // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 167-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_3_32 Висвітлено педагогічні погляди та практичну діяльність однієї із засновниць у США галузі освіти обдарованих школярів Л. Голінгворт. Основну увагу акцентовано на її теоретичних концепціях обдарованості та практичних досягненнях у цій галузі. Відзначено важливий внесок Л. Голінгворт у вивчення психологічних якостей школярів з IQ, вищим за 180 та її організаторський талант у навчанні обдарованих школярів загальноосвітніх шкіл Нью-Йорка.Рассмотрены педагогические взгляды и практическая деятельность Л. Голингворт - одной из основательниц системы образования одаренных школьников в США. Основное внимание акцентируется на ее теоретических концепциях и практических достижениях в этой области. Подчёркивается особый вклад Л. Голингворт в изучение психологических свойств школьников с IQ выше 180, а также её организаторский талант в обучении одаренных учеников общеобразовательных школ Нью-Йорка.The article deals with the analysis of educational views, ideas and practical activity of Leta Hollingworth, the founder of gifted children education in the USA. Special attention is paid to her theoretical conceptions and practical achievement in this field. The author defines Leta Hollingworth's important contribution into studies of schoolchildren psychological qualities with IQ higher than 180 and her organizational abilities in gifted children education practice in some secondary schools of New-York.
|
5. |
Тадеєв П. О. Визначення спеціальної обдарованості відповідно до видів інтелекту [Електронний ресурс] / П. О. Тадеєв, І. В. Голубєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 2. - С. 181-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_2_21
|
6. |
Тадеєв П. О. Модель підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій до творчої самореалізації в адаптаційний період [Електронний ресурс] / П. О. Тадеєв, А. М. Рощенюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 16. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_16_13
|
7. |
Тадеєв П. О. Застосування міжнародних наукометричних баз студентами вищих навчальних закладів у науково-дослідницькій діяльності [Електронний ресурс] / П. О. Тадеєв, Г. Ф. Мартинюк // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 6. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_6_28
|
8. |
Тадеєв П. О. Використання мобільного органайзера для підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій в адаптаційний період [Електронний ресурс] / П. О. Тадеєв, А. М. Рощенюк // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 6. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_6_16
|
9. |
Тадеєва М. І. Сучасні цілі та виклики безперервної іншомовної освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. І. Тадеєва, П. О. Тадеєв // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2020. - Вип. 5. - С. 204-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2020_5_21
|
10. |
Тадеєв П. О. Відображення "умінь для ХХІ століття" у державному стандарті спеціалізованої освіти наукового спрямування [Електронний ресурс] / П. О. Тадеєв // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2022. - Вип. 2. - С. 148-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2022_2_15
|
11. |
Тадеєв П. О. Формування практичних умінь як одна з необхідних умов реалізації державного стандарту середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування [Електронний ресурс] / П. О. Тадеєв // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2023. - Вип. 1. - С. 173-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2023_1_19
|